Alla inlägg den 22 oktober 2013

Av Kim Martin - 22 oktober 2013 21:58

















Jay visade mig denna först.....och jag tyckte att den var jätte fin...

Jay showed me this one first, and I thought it looked really nice...

 



Men sen visade han mig denna. Och hur bra är han inte??

but then he showed me this one. Isnt he awesome??


     


Köpte en låda att ha mat i, en nalle att gosa med och en handduk :)

Bought a container for his food, a stuffed animal and a towel :)



 



Av Kim Martin - 22 oktober 2013 21:58

















Jay visade mig denna först.....och jag tyckte att den var jätte fin...

Jay showed me this one first, and I thought it looked really nice...

 



Men sen visade han mig denna. Och hur bra är han inte??

but then he showed me this one. Isnt he awesome??


     


Köpte en låda att ha mat i, en nalle att gosa med och en handduk :)

Bought a container for his food, a stuffed animal and a towel :)



 



Skapa flashcards