Alla inlägg den 18 oktober 2013

Av Kim Martin - 18 oktober 2013 21:53

Upp på morgonen för att köra hg, sen iväg på spinning! Tycker att d är sjukt jobbigt med spinning men samtidigt roligt eftersom man gör d med flera. Asse hjälpte även mig idag att lägga upp ett bra schema för alla mina träningspass. Har blivit ganska många pass nu sen i augusti, så måste ändra lite för att kroppen ska återhämta och för att ta upp träningen.

Så här ser d ut nu:
Mån löpning sen is på kvällen
Tis löpning och styrka och is på kvällen
Ons vila
Tor is, is, styrka och is på kvällen
Fre is och is på kvällen
Lör match
Sön match och styrka

Efter spinning åt jag lunch med Asse, swiss tvillingarna, och Hanna :) grymt gott med sushi :):)
Sen var d dags att gå och hälsa på Bauer :) om 9 dagar får vi honom!!:)
Sen var det bara att gå tillbaka till hallen för en tidig träning. Efter träning gick jag och Jay ut och åt, och gick på bio.

Vi såg Captain Philips! Jag tyckte att den var riktigt bra. Hände inte så jätte mycket men den var ändå inte seg. Värd att se tycker jag. D handlar om ett fartyg som blir attackerad av pirater.

Its been a very good day. School hockey in the morning, then spinning after that. Tough but fun to do it w other People. Asse helped me Organize My workouts, because its been a LOT lately.

This is what it look like now:
Monday running in the morning and then ice at night
Tue running and then liftin and ice at night
Wed rest
Thu ice, ice and lifting and ice at night
Fri ice and ice at night
Sat game
Sun game and lifting

After spinning I went and had lunch w some of the girls, and then I met jay up to go and see Bauer;) we are getting him in 9 days:)

Then back to the rink for an early px. After px me and jay went out to eat and then to the movies. We saw captain Philips.

I think it was really good. Not much happen but it still wasn't slow. Definitely worth watching!! It's a about a ship that gets attacked by pirates.

Skapa flashcards