Alla inlägg den 3 december 2013

Av Kim Martin - 3 december 2013 21:05

Kolla in den här vidoen! jag har aldrig sett något liknande :)

Checkout this video! Never seen anything like it :)


http://www.svt.se/sport/gosedjur-haglade-in-pa-is-under-


Idag hade jag coaching på morgonen, sen en intervju och sen åkte jag och Bauer och fixade några ärenden. Hann hem och kolla House lite innan jag skulle tillbaka till hallen igen för att coach, gå på is och köra fys. Det var sjukt jobbigt att köra fysen efter isen idag. Man är så van att köra den innan :) Nu Sitter jag och kollar på Montazami med vänner. Jag tycker att hon är klockren. Alltid positiv och glad!! Från det ena till det andra...Jag saknar verkligen Jay nu. Känns riktigt jobbigt att inte veta något. Förhoppningsvis så får vi höra något väldigt snart!


I coached this morning, got interviewed and then me and Bauer went and did some errands. I had time to go home and watch some House before it was time to go and coach again. Right after coaching we had ice and then off ice. It was really tough to do the workout after todat because we are so used to do it before :) I really miss Jay now. Its really tough to not know anything. Hopefully we will hear something soon!

Skapa flashcards