Alla inlägg den 16 december 2013

Av Kim Martin - 16 december 2013 21:21

Jag trodde inte att det skulle bli så mycket idag men jag har knappt hunnit sitta ner. Men jag tog i alla fall sovmorgon. Efter ett par dagar med roomie Pernilla Winberg så är det inte så svårt att sova haha. Hon är en riktig sömntuta som gillar att ta tupplurar :) Jag vaknade vid 9 tiden, tog ut Bauer sen åt vi båda frukost innan jag tog ut honom på en timmes promenad. När vi kom hem så var jag tvungen att städa lite för en journalist skulle komma hem till mig vid 11.30 tiden för 1.5h timmes intervju + foto. När vi var klara åkte jag och hämtade bauers bur och säng, för det fick vi inte plats med i bilen igår. Vi var packade som sillar :) Kom hem åt lunch och sen skulle jag skjutsa Marty tvillingarna till flyget. Flygpltasen som ligger här i Linköping och inte Arlanda haha. så snäll är jag inte :) Hann hem en halv timme sen var det ner till hallen för träninge med j18. Kändes riktigt bra faktiskt! Efter träning hade tjejerna en match mot företags hockeyn som jag brukar träna med på torsdag mornar. Jag och mille skötte sekreteriatet:) Bauer var också med såklart haha. Får se om jag orkar kollar paradise hotel, för imorn bitti är det is med j18 8-9! 


I didnt think I would be busy today, but I barely had time to sit down. I slept in at least. After a couple of days w Pernilla Winberg its not hard to sleep haha. She loves her naps :) I woke up around 9, took bauer out, then we both had breakfast and then I took him for an h walk. When we got home i had to clean a little because a journalist was coming at 11.30 for an 1.5 interview + pics. When we were done, I went and got bauers cage and bed. We couldnt fit that in the car yesterday. Came home to have lunch, and then went and picked up the Marty twins to drive them to the airport. The one i Linköping and not Arlanda. I am not that nice :) Had time to go home for half an hour before I had to drive to the rink for px w the under 18 boys. Felt actually really good! after pc the girls had a game against company hockey. The guys I px w Thursday mornings! Me and Mille took care of the clock :) Bauer was there too! We will see if I can stay up and watch Paradise hotel, because tomorrow morning I have px w the boys again, 8-9!

Skapa flashcards