Alla inlägg den 4 december 2013

Av Kim Martin - 4 december 2013 21:15

Först den glada nyheten jag fick reda på då radiosporten ringde mig för en intervju :)

  

http://sverigesradio.se/sida/gruppsida.aspx?programid=2688&grupp=12254&artikel=5723262

Intervju med båda mig och Erika Grahm. 


http://www.expressen.se/sport/hockey/klart-damkronorna-far-aka-till-os-i-sotji/


http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/landslag/damkronorna/article17960758.ab


Jätte kul att SOK bestämde sig för att skicka damkronorna, nu jäklar :)! Vi väntar dock fortfarande på att vi ska ta ut vårat OS lag. Som jag tror kommer hända någon gång efter vårat läger 10-15 december i Örebro. Ska bli sjukt roligt att vara med tjejerna igen :) mitt första läger sen februari!


Igår kväll efter is och fys så satt jag och stretchade och sa " Gud va skönt det ska bli att vara ledig imorgon. Att inte ens åka ner till hallen". Imorse ringde j18 och frågade om jag ville träna. Har lite svårt att äga nej så självklart sa jag ja haha. Men det var riktgit roligt och bra att få vara med. Annars har jag och Mille bakat lussebullar idag :)


I am guessing that you havent heard the news but we are for sure going to the Olympics now :) The Olympic comittee decided it today! Now I just have to wait and see if I make the team. I think they will announce it after our camp, that we have 10-15th of December here in Sweden. My first after my injury :)


Last night after ice and workout, I was stretching in the gym and said "its gonna be so nice to have a day off tomorrow. To not even come down to the rink". This morning the under 18 boys called and asked if I wanted to px with them tonight haha. I have a hard time to say no, so of course I said yes :) But it was really fun and good to be there. Other than that I and Mille have baked "Lussekatter" :)


   



Skapa flashcards