Alla inlägg den 8 december 2013

Av Kim Martin - 8 december 2013 19:57

Jag, Bauer, Sofia och Pär åkte till gamla Linköping och va på julmarknad. Väldigt mysigt:) sen hade vi match mot segeltorp. Jag visste inte om jag skulle spela eller inte eftersom jag känt mig lite krasslig men när jag att Vendela hade nackspärr så var d inte så svårt att välja. Vi vann med 7-0, så d var skönt! Bauer förstod för första gången efter matchen att man kan leka i snön haha. Tyvärr hade jag inte mobilen med mig!

Me, Bauer, Sofia and Pär went to a xmas Market in old Linköping today, and it was very cozy! Then we had a game against segeltorp. I wasn't sure if I was gonna play because I have been a little sick. But when I heard that Vendela had torticollis, it wasn't too hard to decide :) we won 7-0! Bauer understood for the first time that he can play in the snow:) too bad i didn't have my phone w me!

Jul marknad :)

Xmas Market:)

Och d var en väldigt fluffig kanin där haha

And there was a very fluffy rabbit there haha

Av Kim Martin - 8 december 2013 08:26

Igår/kväll natt mådde jag inte alls bra. Ont i halsen, ont i kroppen och huvudet. Vaknade upp och mådde lite bättre men då tänkte jag att jag kan aldrig spela. Men som tur va blev d bättre, och tack och lov att vi inte spelade förrän 18.15 Vi vann med 6-1 och d kändes trotsallt bra. Får se om jag står idag. Måste röra på mig lite innan jag bestämmer! Sofia och Pär kom igår:) jätte trevligt!!

Testade min nya matberedare häromdagen:)

Skapa flashcards