Alla inlägg den 19 december 2013

Av Kim Martin - 19 december 2013 21:08

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/landslag/damkronorna/article18046191.ab

  

http://swehockey.se/Startsidesnyheter/2013/December2013/DamkronornatillTyskland/


Här kan ni kolla in en positiv artikel om oss i damkronorna samt truppen som ska åka 28/12-7/1!


Jag och Mille var och tog vacciantions sprutan som vi blev beordrade av landslags ledning att ta inför OS. En spruta kostade 540 spänn, rena rånet haha..man måste ta en till också, som kostar lika mycket. Jag tror att jag blev chockad för jag hade hört att den skulle kosta 300. Ont gjorde det också, fast hjälper nog inte att jag är lite sprut rädd :) Hade sista träning med laget idag men än får man inte julledigt. Jag fick lov att vila 24,25,26 så några dagar till!


Me and Emilia went and took the vacciantion shot that we had to take incase we are going to Russia for the Olympics. One shot cost 540 kr, so expensive!! haha and we have to take another one that costs the same. I think I just got shocked cuz I heard, one cost 300, but thats not the case haha. It hurt too, but it doesnt help that I am a little afraid of shots :) We had the last px w the team today. But I dont have xmas break yet. I got told to rest 24,25,26, so I few more days!!



Hittade den här videon!! sjukt roligt haha jag dör :)

Found this video and its hilarious haha gotta watch it :)

Skapa flashcards