Alla inlägg den 5 juni 2013

Av Kim Martin - 5 juni 2013 19:28

Idag fick Jay för sig att han ville göra red velvet pannkakor. Dom blev bra tycker jag men åt min egna frukost:) Här i Canada har d påsar med gröt, vissa av dom har en del socker i sig men d finns socker fria också. De är dom jag gillar:) idag hade jag i några skivor banan också, mums!! Vissa dagar har jag i jordnötssmör, vilket är riktigt smarrigt:) sen hade jag en knäcke macka med keso och kalkon. Idag är d riktig fint ute så jag passade på att sola lite!!

Jay wanted to make red velvet pancakes today, so he did:) but I still had my own breakfast. I had one of those packages of suger free oatmeal, ad today I had some slices of banan in it. Some days I put some peanut butter in the oatmeal, which is delicious :) then I had some hard bread w cottage cheese and turkey. It's really nice out today so I have been tanning for awhile!!!

Skapa flashcards