Alla inlägg den 12 juni 2013

Av Kim Martin - 12 juni 2013 13:37

In like half an hour me, jay and his grandmas are going to the states for a little day trip:) hopefully I will find something fun!! The other day I bought some books. I read way more in the summer than I do in the winter time. When I am laying out tanning I need something to do, so I read:) I just went on twitter and it seems like its summer time for a lot of students and some are graduating. Just wanted to say congrats and enjoy:):)

Om ungefär en halvtimme åker jag, Jay och hans farmor och mormor till USA för en liten dag trip:) hoppas på att hitta något roligt! Häromdagen köpte jag några böcker. Jag läser mycket mer under sommaren än vad jag gör på vintern. När jag ligger och solar så måste jag göra något, så jag läser:) va precis på Twitter och d verkar som att många studenter hemma har sommarlov eller tar studenten i dagarna! Tänkte bara säga grattis och njut:):)

Skapa flashcards