Alla inlägg den 9 juni 2013

Av Kim Martin - 9 juni 2013 17:44

After a rough night w a dog taking up the whole bed and snoring, and w jay ending up on the floor :) I still took him for a walk! :) all I have done so far is that and rehab. I am going to the physio tomorrow and hopefully I will get some new excersises. Not sure what else is happening today. Jay and I might go for a walk. I can walk much better now so that feels good:)

Det har varit en tuff natt med en hund som har snarkat och tagit upp hela sängen, så att Jay la sig på golvet istället:) men trots allt tog jag honom på en promenad imorse! :) jag har inte hunnit så mycket mer än d och rehab. Imorgon ska jag till fysio igen och förhoppningsvis får jag några nya övningar. Vet inte riktigt vad som händer idag men jag och Jay har pratat om att gå på en promenad. Det känns mycket bättre att gå så d är skönt:)

Ovido - Quiz & Flashcards