Alla inlägg den 22 juni 2013

Av Kim Martin - 22 juni 2013 19:35

Feels like I am standing still w the rehab. Hopefully I can start moving forward again!! Last night I was holding my foot and my thumb left a mark, cuz it's swollen. So I will just do easy rehab this weekend. After walking the dog this morning I went back to the house to fix jays wedding gift and have lunch w jays grammy and sister. Now I am back at the house. I will show you the gift after the wedding :)

Känns som att jag har stått still ett tag med rehaben. Hoppas att jag kan börja gå framåt igen. Såhär såg foten ut igår. Häll i foten och tummen lämnade avtryck för att foten är svullen. Så i helgen blir d lite lugnare rehab. Gick på promenad med hunden och sen åkte jag tillbaka till jays hus för att fixa hans bröllops present och äta lunch med hans farmor och syster. Nu är jag tillbaka till katt och hund huset igen:) lovar att ni ska få se presenten efter bröllopet!!

Ovido - Quiz & Flashcards