Alla inlägg den 18 juni 2013

Av Kim Martin - 18 juni 2013 19:56

Jay is really helping me out w my rehab. He Massages me, helps me w the exercises, and just him being there helps a lot. He tells me to slow down when I have to, pushes me when I have a tough day and I am just so happy to have him in my life.

He bought me the headband, jacket and tank top the other day. Love it! It's a brand that is really popular here in Canada. It's called lululemon. Www.lululemon.com

The lacrosse team asked me to take a picture which they are gonna use for a video. Wish I could play worlds! But good luck girls!! You will do great:):)

I went in the pool today and it felt
Really good :) it was fun to do aqua aerobics w a group of people.

Jay hjälper mig otroligt mycket med rehaben. Han masserar, hjälper mig med alla övningar, och bara att ha honom där är toppen. Han säger till mig när jag måste lugna mig lite, pushar mig då jag har en dålig dag. Jag är så lycklig att ha honom i mitt liv!

Han köpte en jacka, en topp och ett hårband till mig häromdagen. Älskar d! D är ett märke som är väldigt populärt här i Canada. Www.lululemon.com!

Eftersom jag inte kan vara med i Lacrosse vm så frågade dom mig om jag kan skicka ett foto på mig som d kan använda till en video:) jag önskar att jag kunde spela, hade varit grymt roligt!! Lycka till och ni kommer att vara grymma:):)

Jag körde vatten aerobics idag och d gick bra. Det var roligt att köra med d andra och att slippa att tänka Själv vad man ska göra :)

Ovido - Quiz & Flashcards