Alla inlägg den 3 september 2013

Av Kim Martin - 3 september 2013 15:05

Jay kom idag! Och d känns underbart att ha honom här:) han ligger och sover just nu och laddar inför träningen ikväll haha:) vi var tvungna att åka till Skatteverket och lämna ett papper så fort han kom! Ikväll är d is som gäller!

Jay came today!! And it feels amazing to have him here :) he is having a pretty long nap right now haha. We had to go and leave a paper as soon as he got here, hopefully our marriage will be registered here in Sweden soon too!! We just have px tonight!

Idag på morgon fysen så slog jag rekord i frivändning sen skadan. 55kg, sen vågade jag inte mer eftersom jag måste vara mjuk och Fin :) och inte explosiv! Inte just nu i alla fall. Så får nöja mig med detta ett tag till innan jag vågar testa mer!

This morning a got a new record in hang clean since my injury. 55 kilo, and after that I was too scared! I am only allowed to do it kinda easy and not very explosive. But maybe in a few weeks I can try some more!

Ovido - Quiz & Flashcards