Alla inlägg den 6 september 2013

Av Kim Martin - 6 september 2013 23:30

Vaknade tidigt imorse för att åka till Sthlm. Vi stannade först till hos min läkare som sa att jag måste lugna ner mig lite men att d ser väldigt bra ut. Men han vill att jag ska ha full styrka i vaden innan jag kör på som jag har gjort d sista dagarna. Så man har inget annat val än att lyssna. Sen åkte vi och hämtade Jays familj på Arlanda:) första gången som d är i Sverige! Vi gick ut och åt och visade dom gamla stan. När vi hade lämnat av dom och kommit hem så kom Nathalie och hennes föräldrar hem till oss med lilla leonie. Min brors dotter:) jag har inte sett henne på 6 månader! En kanon dag och d blir nog en ännu bättre dag eftersom vi ska fira vårat giftermål i Sverige med familj och vänner:) något roligt som hände häromdagen också var att jag tror att jag persade i bänk 67.5:)

Woke up early this morning to drive to Stockholm. The first stop was to see my dr. He said that I have to cool down a little, and before I can go 100% I have to get more strength in my calf. So guess I have to listen and take it a little easier. After that we went and picked up jays family at the airport :)first time they are in Sweden!! We went out to eat, and then we showed them gamla Stan! When they went home, Nathalie's parents and leonie came over:) my brothers daughter that I haven't seen in 6 months! A great day but I think tomorrow will be an even better day because we will celebrate our marriage here in Sweden w family and friends :)something fun that happen this week was that I broke a personal record in bench press 67.5 kg:)

Av Kim Martin - 6 september 2013 00:33

Efter 5 pass, löpning och styrka imorse. Sen kom a-lags mv tränaren och frågade om vi ville gå på is. Så jag och Asse gick på:) sen hem tvätta, fixa pass och saker inför imorgon! Tillbaka till hallen för att prata på upptaktsträffen. Sen fys och is med laget. Imorgon åker jag och Jay till Sthlm för att hämta hans föräldrar:):) ska bli supér roligt!!

Ovido - Quiz & Flashcards