Alla inlägg den 16 september 2013

Av Kim Martin - 16 september 2013 21:51

Upp på morgon för att hinna springa innan hg. Det var första gången som jag sprang korta Intervaller. 24x200m, fy tusan va jobbigt d var!! Sen 30 SEK vila. När man kommer in i mål så hukar jag mig framåt för att få luft och när man känner att man kan andas igen så är tiden nästan ute haha. Sen var d dags för is. Efter all träning åkte jag och jobbade lite. Åkte till kisa idag för att träffa mina 2 kunder som jag har där ute! Kom hem kollade på The following, hade en liten nap och sen var d ner till hallen igen. Känns jobbigt att inte få spela än, trots att d känns bra. Men de Drugge säger att jag måste kunna göra en tåhävning på den skadade foten innan jag får spela. Testar en varje dag och d blir bättre och bättre men inte där än...men snart!!

Got up early so I would have time to do my intervals before ice. I did my first short intervals today! 24x200m, it was really tough!! Had 30 sec rest and when you finish one interval j have to lean forward to get some air, and when I can breed again its time to go haha. After running and ice, it was time to work a little. When I got home, jay and I watched the following, had a nap and got ready to head down to the rink again for rehab and ice! Feels tough to not be able
To play because it feels good. But the dr says that I have to be able to do a calf raise on the injured foot before I can play. So I am working on it every day! It gets better and better but not there yet...bit soon!!

Ovido - Quiz & Flashcards