Alla inlägg den 21 september 2013

Av Kim Martin - 21 september 2013 22:00


Min bra fot! My good foot!
 

My injured one! Min skadade!


 

Köpte en ny stol på Ikea! Bought a new chair at Ikea!


   

Mom, dad and I had dinner before the game! jag mamma och pappa åt innan matchen!

 

LHC mötte frölunda som storebror Kristoffer är Målvakts tränare för.

LHC played against Frölunda which my brother Kristoffer is goalie coach for. 



    

  Är lite krasslig men hoppas att jag ska känna mig bättre imorn så att jag kan börja köra på, på måndag igen!!! 

Haft en toppen dag med mamma och pappa, och det var riktigt roligt att se bror igen!


Feel a little sick, but hopefully I will feel better on Monday so I can go hard again. I have had a great day w my parents and it was really fun to se my brother again!


Ovido - Quiz & Flashcards