Alla inlägg den 4 september 2013

Av Kim Martin - 4 september 2013 22:28

Det blev lite för mkt för foten efter gårdagens träning. Skulle ha sprungit imorse, men d gick inte. Tog med mig spring kläderna till matchen men hälsenan kändes fortfarande inte bra så fick d va idag. Hoppas på att kunna köra imorgon istället! Jag skulle ha fixat mitt pass idag, men när jag kom dit sa dom att d inte var registrerat än trots att dom på Skatteverket sa att d var. Så vi gör ett nytt försök imorgon:)

The foot didn't feel too good this morning after yesterdays px so i decided to not run in the morning. Brought my running stuff to the game to hopefully run, but it was hurting too much. Hopefully I will be able to do it tomorrow! I was gonna go and get a new passport today because they said our marriage registration and name change got approved. but when I got there they said it wasn't in the system yet. So I am gonna try tomorrow again :)

Idag spelade vi mot AIK, och förlorade tyvärr med 5-4. Men jag tycker att spelet var pendlande och båda lagen skapade tryck. En bra träningsmatch för båda lagen där man märkte av saker som måste tränas på. Vendela och Kamilla delade på matchen och gjorde d bra!

We unfortunately lost against AIK today, 5-4. I think the game went back and worth, and both teams had good chances. A good exhibition game for both teams, where we realized what we have to work on. Vendela and kamilla split the game and did a good job!

Ovido - Quiz & Flashcards