Alla inlägg den 11 september 2013

Av Kim Martin - 11 september 2013 01:59

Gick upp på morgonen och gick en liten promenad för hela Hasson familjen låg och sov. Sen när jag kom hem, åt jag och sen ner till hallen för att köra styrka! Efter träningen fick jag sms om att mitt pass vart klart så åkte till polisen stationen och hämtade d :) första gången man gör något med sitt nya namn! Sen var d dags att gå på promenad, shoppas och äta lunch med familjen på stan. Tror d tyckte om Linköping :) sen gick jag ner till hallen direkt för att coach och träna. Vi hade cooper så jag passade på att testa att köra. Fick riktigt dålig tid men jag gjorde d. Hade redan förväntat mig att d skulle bli dåligt eftersom jag bara har kunnat springa i 3 v sen hälsene operationen. Efte isen åkte vi tillbaka till Stockholm för att imorgon åka till Åland och tillbaka!!

Ovido - Quiz & Flashcards