Alla inlägg den 20 september 2013

Av Kim Martin - 20 september 2013 17:21

Känns jätte konstigt att ha bara kört rehab idag, med tanke på att d har blivit 3-4 pass varje dag den här veckan! Tjejerna och Jay åkte iväg idag. Känns tråkigt att inte följa med men ska bli jätte roligt att mamma och pappa kommer om några timmar och imorgon kommer Frölunda och bror till stan!! Vilka ska man hålla på då? Kanske målvakterna :) jag och Jay har bestämt att vi ska vänta med Att köpa hund tills jag är klar med hockey, tråkigt men smart:) annars idag så har jag hållit i hg på morgonen. Sen hämtade jag och Jay match tröjorna och luvtröjorna. Sen har jag jobbat och stor handlat! Nu väntar jag bara in mamma och pappa för en mys kväll. Börjar få lite ont i halsen så ska kurera mig lite med föräldrar kärlek ;) trevlig buss resa laget!!!

I have had 3-4 sessions every day this week. So it felt weird to only have rehab today! The girls and jay went on a road trip to sundsvall and leksand today. Its sad that I couldnt go w them but mom and dad are coming and will keep me company for the weekend!:) my brother is coming to town tomorrow too because they are playing Linköping! I guess i Will have to cheer for the goalies :) Me and jay have decided that we will buy a dog after I am done playing. Sad but a smart decision!! Other than that, I was in charge of the morning px and then me and jay went and picked up the game jerseys and hoodies. Then I worked and went grocery shopping. I am started to get sick I think, so some love from my parents will make me feel better :):) have a great bus ride my lovely team!!

Försöker få muskeln att vakna!

Trying to wake up the muscle!

New game jerseys :) hopefully I can use it soon!!

Nya match tröjor:) hoppas man kan använda den snart!!

Dessa brukar vara grymma vid jul men redan grymt god:)

Love these at xmas, but They are already really good:)

Skapa flashcards