Alla inlägg den 13 september 2013

Av Kim Martin - 13 september 2013 21:30

Upp 7.20 imorse för att köra intervaller 4x1 km med 2 min vila.För tusan va jobbigt d var!! Kravlade hem för att käka och sen åka ner till hallen för att hjälpa Vendela på hg. Efter d körde jag ett styrke pass. Sen var d dags att jobba lite. När jag kom hem somnade jag i 2 h:) upp åt middag och sen ner till hallen för rehab och is. Kändes bra men är ganska öm nu i foten, så d passar bra med en vill dag imorgon. Nu ska jag och Jay titta på The following som vi har börjat följa:) upp tidigt imorn igen för att åka på mv kurs i Örebro!! Ska bli super roligt och spännande!

Got up 7.20 to do My intervalls, 4x 1km w 2 min rest. It was really tough!! After that i came home, ate and went to the rink to coach Vendela at school hockey. Then I did my lifting and after that I worked for a little bit. When I got home I had a 2 h nap:) up ate and went back to the rink for rehab and ice. Felt pretty good but kinda sore now so it's gonna b good w a day off tomorrow! Me and jay are gonna watch the following now:)have to get up early tomorrow too because I am going to a goalie course 2 h away! It's gonna b fun and exciting!!

Ovido - Quiz & Flashcards