Alla inlägg den 11 december 2012

Av Kim Martin - 11 december 2012 14:53

Då är man äntligen klar med testerna!! Grymt skön känsla!! Det kändes väldigt bra men man fick ännu en gång d bekräftat att man inte är en kenyan. Så d är något som jag får jobba ännu mer på! Nu sitter vi på bussen påväg till Örebro! Grymt törstig är jag...men rutti som jag borde vara:) så har jag inget vatten med mig!! När vi kommer fram så är d Ispass som gäller! Får se om man kan väcka kroppen igen:)

Finally Done w testing and it felt really good. But once again I did bad at the running test so that's something I have to work even more on!! Now we are sitting on the bus on our way to Örebro. I am so thirsty, bit dont have any water. Guess i am not that experienced:) we have ice when we get there. We will see if i can wake up the body again:)

Ovido - Quiz & Flashcards