Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av Kim Martin - 1 oktober 2012 22:18

Hoppas att d blir bättre snart!!

Av Kim Martin - 1 oktober 2012 22:14

Fick en massa bra sånger av en kompis idag :) en artist som jag verkligen gillade heter Ron Pope sök på honom!!! Sen har jag lärt mig att gilla country efter att ha bott i USA och har en pojkvän ifrån Canada...en som jag gillar och lyssnar mycket på är Zac Brown. Vi var på hans konsert i somras och den var riktigt bra:) Jag gillar blandad musik, men mest lugn :) inga låter där d skriker mycket och jag är inte så förtjust i rapp heller :)

Got a lot of songs from a friend today :) one singer that I really liked was Ron Pope!! Search on YouTube! I started to like country when I lived in the US and jay and his fam likes it a lot too. they really like Zac Brown, so we went to his concert this summer and it was really good :) I like a lot of different songs, but mostly soft music :) I don't prefer songs where they scream or rap :)

Ovido - Quiz & Flashcards