Alla inlägg den 31 oktober 2012

Av Kim Martin - 31 oktober 2012 14:30

jaha då har man fått skavsår igen...ajaj...inte bra men det blir nog bra snart :) Jag fick det idag då jag var ute och sprang...var så inne i mitt springande så gjorde inte så ont just då...men sen då jag var klar och gick sista biten hem så gjorde det riktigt ont. Jag har fått special sulor för mina fötter men ända sen jag fick dom så har jag haft lite problem med skavsår. Fick gå tillbaka och fixa dom som jag har i skridskorna men nu får jag kanske gå och fixa dom jag har i skorna också! Idag hade jag med mig en vän på springturen, väldans trevligt :)! Vi pratade om hur utespelare får lite kondition gratis meddans vi målvakter inte riktigt arbetar på samma sätt. Man märker att man inte riktigt har samma kondition som de flesta utespelarna och måste därför jobba lite extra på det. Sen är det absolut inte så för alla målvakter :) Efter löpningen så tittade jag lite på 24 som vanligt, innan jag hjälpte en kompis att köpa grejer på Ikea, sen var jag tillbaka till 24 :) innan det var dags att möblera om rummet. De ska komma och måla hemma hos mig och laga alla hålen, nu meddans jag är borta på landslagsläger, grymt :) snart är det dags att åka till Adecco för möte innan det är träning...hoppas på att kunna gå på is i alla fall ikväll, får se hur det går! Ikväll är det tänkt att några i laget ska ut och äta middag efter träningen :)


I have got a blister again...ouch...but it will be good soon :) I got it today when I was out running...I was so into running so it didnt hurt at the moment, but when I was done and walked home it hurt really bad. I have got special souls for my feet and every since I got them, I have had problems w blisters. I had to go back and fix my souls that I have in my skates but maybe I have to go and fix the ones I have in my shoes aswell now! I had a friend with me running today, very nice :) we talked about that players get some extra conditioning on the ice while goalies doesnt work the same way. You can tell that goalies usually doesnt have as good conditioning as players and therefor we have to work a little extra on it. This is not the case for all goalies :) After running I watched som 24, as usual, before I helped a friend get some stuff at Ikea, then I was back to 24 :) before I had to reorganize my room. They are gonna come and paint and fix my apartment while I am at national team camp, awesome :) soon it is time to go to Adecco and have a meeting before px....I am hoping to go on the ice tonight...we will see how that goes! After px some teammates and I are probably gonna go out and eat :)

 

 

 

Sorry if its gross!! Ursäkta om det är äckligt!!

 

 

 

Skapa flashcards