Alla inlägg den 18 oktober 2012

Av Kim Martin - 18 oktober 2012 21:26

Idag blev dagen inte riktigt som jag hade tänk mig men vad gör det :) Vi kom hem sent igår efter borta match och det blev tidigt upp för att köra med gubbarna ;) det var företags hockey som det är varje torsdag morgon anitingen 7-8 eller 7.30-8.30 Efter det var det som vanligt också frukost med dom, väldigt trevligt :) Sen fortsatte dagen med det vanliga fys passet. Har fått ett nytt tränings program nu och det känns motiverande och roligt med något nytt. När jag körde fys så kom målvaktstränare fram och frågade om jag ville köra lite på is, och det kan man ju inte tacka nej till :) Så det blev hem 2 h och sen tillbaka till hallen...sen hem 2 timmar och sen var det dags att sälja 50/50 lotter på herrmatchen! Äntligen fick man se herrarna spela :)


The day didnt turn out the way I thought it would, but oh well :) We came home very late last night after an away game and I had to get up early to px with the oldies :) it was company hockey as it is every Thursday morning between 7-8 or 7-30-8.30 After that we had the usual breakfast, very fun to sit down and talk to them :) Then it was time for the usual workout. I have got a new workout scheduale now and it feels very motivating and fun with something new. Meanwhile I was working out the goalie coach came up to me and asked if I wanted to go on the ice, and I cant say no to that :) So I came home for 2 h then back to the rink...then home 2 h and back to the rink to sell 50/50 tickets at the mens game! Finally we got to see them play :)



Something that happen at the gym today...hahah...kinda embarrasing and I hope that no one saw me :) so on this picture you can see that to be able to lay like this, you have to go inbetween where he has his shin right now...and put you heels under that band...but the problem was that I didnt reach the band and I had pants that is sliding well...haha...so my legs went up in the air and I am so lucky that I was able to put my hands down and not my head first haha...I pretty much ended up in an armstand but everything went really fast because of my pants hahah!


Så idag på gymet så lyckades jag nästan med att slå ihjäl mig...lite pinsamt men jag hoppas att ingen såg mig :) på bilden här nedan kan du se att man måste igenom banden..alltså där smalbenen än och sen så måste du sätta hälarna under bandet...men problemet var att jag inte kunde nå bandet och hade byxor som gled bra...hahah...så mina ben flög upp i luften och som tur var så hann jag ta emot mig med händer och inte med huvudet först :) så jag landad typ i armstående, men allt hände så snabbt eftersom brallorna var det bra glid på...haha!


 


Här är herrmatchen mot Frölunda...uppvärmning

here is the mens game against Frölunda...warm up


 


Äntligen är det dags att sova :)

Finally time to sleep :)




Skapa flashcards