Alla inlägg den 24 oktober 2012

Av Kim Martin - 24 oktober 2012 21:38

Idag har d hänt mycket:) jag jobbade i restaurangen, där jag flyttade tallrikar :) se bilder nedan! Jobbade mellan 9-12.30 och jag fick till och med lunch:) sen vid 3 var d dags för helkropps massage, tusan va ont d gjorde! Hon måste ha hittat alla knutar:) sen var d hem och ladda inför laserdome:) jullarna mot rutti, och tyvärr gick jullarna ut som vinnare...men jag menar...de har fortfarande spring i benen...d har spelat d här...sist jag spelade då föddes dom:) men måste också säga att vi rutti kom nästan ikapp i andra perioden och ville egentligen bara ge dom lite försprång :) men d var en grym kväll och får inte glömma att gratta myggan igen på hennes födelsedag:)


It has been more than usual today:) I worked in the restaurant at the rink, where I moved plates:) see pics down below! I worked between 9-12.30 and I even got lunch:) at 3 it was time for a full body massage, oh god it hurt! She must have found all the knots in my body:) then it was time to go home and prepare for lazertag:) rookies against oldies and unfortunately the rookies won...but I mean they haven't got to the stage where you get tired and thy have played this...last time I played was when they got born:) but I have to say that we oldies almost caught up in the second period and we just wanted to give them a head start:) but it was a great night and I have to congrats myggan once again on her bday:)


Här är alla som jobbade idag!


Maten som blev serverad :)


 


Detta är vart jag flyttade tallrikarna :) this is to where I moved the plates!


 


Detta var varför det var så många tallrikar :)


 


Leka lite ;)


   

Skapa flashcards