Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av Kim Martin - 3 oktober 2012 08:02

Förlåt men bloggen funkade inte igår kväll!

Med sol uppgången bakom mig och med höstens glada färger på sidorna bär jag mig av till Malmö för möte med World village of womens sports som jobbar för att hjälpa dam idrott. Jag är väldigt stolt över att vara med i den, samt att vara med i ren idrott som jobbar mot dopning. Medans jag är i Malmö ska jag passa på att spendera lite kvalitets tid med min kära bror och hans gravida fru :) nu måste jag köra vidare så att jag inte kommer försent :)

With The sun rising behind me and with the color of fall on the side of me, I am heading to Malmö for a meeting w world village of women sports who is working to help women athletes. I am very proud to b a part of this organization and also that I am in a organization called ren idrott who is working towards no doping. While I am in Malmö i am going to spend some quality time w my brother and his pregnant wife :) gotta keep driving so I don't get late:)

Skapa flashcards