Alla inlägg den 15 oktober 2012

Av Kim Martin - 15 oktober 2012 21:09

www.iihf.com/iihf-home/sport/women/world-girls-hockey-day/2012.html


Här kan ni se hur många länder som var med och arrangerade flickhockey helg, helt fantastiskt :)

Here you can see how many countries that had the girls ice hockey weekend, so awesome :)


Här är jag på flickhockey dagen i Linköping, tjejerna var grymma :)

This is me at the girls hockeyday in Linköping, the girls were awesome :)


 


Annars idag så har jag tränat på morgonen som vanligt...sen när jag kom hem så somnade jag i 2 timmar :) Brukar inte kunna sova så länge men antar att jag var lite trött :) Sen var det dags för träning på kvällen! 


Today I had workout in the morning as usual...then when I came home I fell asleep for 2 hours :) I usually cant sleep for that long but I guess I was a little tired :) then we had practice with the team!


När jag var liten...eller yngre :) så minns inte jag hade vi firade Halloween men det verkar som att vi har börjat med det om man tittar på detta....är det så?:)

I cant remember that I celebrated Halloween when I was younger but after getting this in the mail I guess we do now...is that right?:)

 


Men såhär såg det ut när jag gick på college i USA :)

But this is how we celebrated Halloween when I went to college in the US :)


 

Great team pic ;)

Grymt lagfoto ;)


Som Ellen DeGeneres säger...."Be kind to one and another"....




Ovido - Quiz & Flashcards