Alla inlägg den 9 oktober 2012

Av Kim Martin - 9 oktober 2012 21:38

Sportcare

 

www.facebook.com/sportcare.ca


Check this place out!! They are awesome :)! Like their page!!!


 

Av Kim Martin - 9 oktober 2012 21:16

Morgonen började som vanligt med träning och slutade med träning :) Men där emellan så jobbade jag idag och det händer ju inte så ofta :) Jag sålde biljetter till herrarnas match på torsdag mot AIK. Det gick jätte bra och fort eftersom det var  mycket folk som ville köpa. Så en lyckad arbetsdag :)


This morning started as usual w practice and ended with practice :) Inbetween I worked today, and that doesnt happen very often :) I sold tickets to the mens game on Thursday against AIK. It went good and fast because there was a lot of people that wanted to buy. So a very successful workday :)


På träning idag så var jag kanske lite ofokuserade några sekunder då jag insåg att tavlan ser ut som en bäver :)


At px today I might have been a little unfocused for a few seconds when I saw that the board looked like a beaver:)


Ser ni likheten :) Can you see the similarity :)


           



Glömde berätta att när jag körde hem ifrån träning så blev jag stoppad av polisen för att ta ett alkoholtest. Jag höll på av garv ihjäl mig och alla ni som undrar så var jag inte påverkad :)


Forgot to tell you that when I drove home from practice today I got stopped by a police officer to take a breathalyzer test . I was just laughing and if you wonder I was good :)

Skapa flashcards