Alla inlägg den 21 oktober 2012

Av Kim Martin - 21 oktober 2012 20:49

Vaknade riktigt sliten idag, men det blev bättre allt eftersom. Packade trunken det första jag gjorde och sen var det dags för frukost. Smsade med några på lagbussen som var påväg till Stockholm för att ha koll på när de skulle komma fram. Det var match idag mot AIK som vi tyvärr förlorade i sudden men så kan det bli ibland. Var grymt roligt att träffa alla tjejerna i laget igen :) Ni är grymma och jag är så glad att jag kom till Linköping :) Efter matchen så åkte jag hem med mamma och hennes väninna...slappade lite innan det var dags för middag på Vapiano med några kompisar :) pappa skulle komma hem vid 7 tiden, jag provade att ringa men kom inte fram...när vi kom upp fran tunnelbanan vem tror ni hade precis blivit avsläpt...om inte pappa :) Jag kollade lite till höger och där stod han :) Helt sjukt!! Hade en underbar kväll med kompis gänget och familjen :) 


I woke up feeling really tired, but it got better after awhile. I packed the equipment and had breakfast. I texted some girls on the team bus that was on its way to Stockholm....so I knew when they would get to the rink. Today we had a game against AIK and unfortunately we lost in overtime.  It was really fun to see my teammates again :) You guys are awesome and I am so happy that I came to Linköping :) After the game I drove my mom and her friend home....relaxed a little and then it was time for a dinner with some friends at Vapiano. A really good restaurant, where you order pasta or pizza and then they make it infront of you! My dad was coming home from Amsterdam at 7..I tried to call him but not answer....when we came up form the subway, who do you think was there...yes, dad :) Crazy :) I had a wonderful evening with my friends and family :)

Skapa flashcards