Alla inlägg den 30 oktober 2012

Av Kim Martin - 30 oktober 2012 15:43

Idag har det varit mycket men kanske inte som en normal persons vardag...jag har ett ganska speciellt liv som idrottare! Imorse tränade jag och sen efter det så hängde jag med en kompis...vi shoppade och åt lunch :) Sen hjälpte jag en annan kompis att flytta och efter det körde jag henne till Ikea så hon kunde köpa lite grejer till hennes nya ställe :) Körde henne hem och nu är jag hemma :) Måste åka igen om någon timme då det är dags för träning och sen efter det ska vi titta på herrarna match, kul :)

 

Idag då vi var på Ica maxi så var det en äldre man som glodde på mig och jag tänkte har jag något i ansiktet eller något....det gick ett tag och sen frågade han....är det du som är målvakten? Hahah det var lite roligt för jag tänkte att det var något fel på mig :) och det är lite roligt att man är förknippad med målvakten, inte via namn!

 

It has been a very busy day for me but maybe not like a normal persons life....I kinda have a special life as an athlete! In the morning I worked out, after that I hungout with a friend, we did a little bit of shopping and had lunch :) After that I helped another friend move and when we were done I went with her to Ikea to buy some stuff for her new place :) Drove her home, and now I am home :) Gotta leave in an h and then it is time for px...after px we are gonna watch the mens game :) I am very excited for that!


Today at the grocery store it was an older man that glared at me and I thought I had something in my face or something....after awhile he asked...are you the goalie? hahah it was kinda funny cuz I thought something was wrong with me :) and its funny that I am related to the goalie, and not by name!

 

Jag köpte detta, förutom micron :) I bought this except the microwave :)

 

 

Skapa flashcards