Alla inlägg den 10 oktober 2012

Av Kim Martin - 10 oktober 2012 22:21








Först måste jag berätta om min dröm...eller rättare sagt mardröm :)! jag drömde att jag hade gjort mina intervaller men när jag vaknade upp så insåg jag att det bara var en dröm så det var bara att kravla sig upp och göra dom innan man skulle ner till hallen och vara målvakts tränare :)!


First of all I have to tell my dream...or nightmare :) I dreamt that I had already done my intervals but when I woke up I realized that it was just a dream!!so I just had to get up and do them before I had to head down to the rinka and be a goalie coach :)!


Efter detta kom de och kollade på min lägenhet och de bestämdes att den ska målas om :)

After they came and looked at my apartment and they decided to paint and fix it :)


Sen var det dags att åka ner till Adecco :) Grymt bra möte :)



   




Sen var det dags att fixa dagens middag som jag skulle ha för några i laget :)


Then it was time to make dinner for some of my teammates :)


Skagenröra i tunnbröd

   


Sen pizza mackor på polarbröd


   


Kyckling klubbor





ost och kex...


   


..och här är hela paketet förutom min glasstårta :)


 


Här är den...:) 


 


Lite playstation och guitar hero!!


   


Mycket mys :)


     



 

Sen så självklart så tittade vi på bonde söker fru...där de idag fick för sig att tvätta lakana utan att ta bort bajset????!!! Nej men man måste bara skölja det lite extra så går det nog bra....eller??:)


Tack för en grym dag!!! Hoppas alla andra också har haft en toppen dag!! Om inte, så blir det imorn :)!!






Skapa flashcards