Alla inlägg den 29 oktober 2012

Av Kim Martin - 29 oktober 2012 20:31

Idag måste jag erkänna att jag tittade mycket på 24, det är ju såååå bra :) Men innan det så var jag ute och sprang och det kändes väldigt bra idag :) Sen har det faktiskt inte hänt så mycket...kan berätta att idag på träningen så var jag nära att få skott på halsen...men man kan ju undra vad jag gjorde....jo det var såhär...det var backskott men en som skymde...jag såg inte att backen sköt och sen så trodde jag att den gick förbi mig men sen så kollade jag ner i hörnet och då kom skottet på sidan av masken längst ner på masken...sån tur man har! Träningen var bra, nu sitter jag och tittar på pengarna på bordet, jag gillar det programmet :)


Have to admit that I watched 24 a lot today, its sooo good :) But before that I ran and it felt really good today :) Then I havent done much....I can tell you that at px today I was close at getting hit w a shot on my throat...and maybe you wonder how that happen :)...well there was a shot from the D with a screen infront of me...I didnt see the shot, and then I thought it passed me so I looked down in the corner and then I got hit w the puck down on the edge on the side of the helmet...lucky me! Px was good today, and now I am sitting and watching a show in swedish that I like :)

Skapa flashcards