Alla inlägg den 16 oktober 2012

Av Kim Martin - 16 oktober 2012 22:13

Igår kväll fixade jag Netflix som är en sida som man kan titta på filmer, serier och så. Man fick en månad gratis och alla vet ju att grattis är bra/gott :)

Yesterday night I got Netflix, which is a page where you can watch movies, shows and stuff. You get one month for free and everyone likes free stuff :)


När jag såg detta så var jag bara tvungen att titta...det var min favorit då jag var liten :)!

When I saw this I just had to watch it...it was my favorite when I was younger :)


 


...sen har jag börjat att titta på 24...riktigt bra tycker jag!

...then I have started to watch 24...and I think its really good!


 


Efter att ha slappat lite på morgonen så var det dags att gå på en promenad, väldigt mysigt att gå runt ån som de har här!! Sen hade jag möte med Adecco som var väldigt lärorikt och intressant. De får en verkligen att tänka på hur man är som person och vad man vill jobba med. Jag har inte druckit så mycket kaffe på senaste men nu äntligen kan jag uppdatera er igen :) Det blev en cappucino men den var väldigt stark. Jag visste inte att det är mer mjölk i en latte...hahha...så jag drack lite...eller ganska mycket av skummet antar jag...sen bad jag en av mina lagkamrater att fråga efter varm mjölk....servetrisen kom och så började hon att hälla försiktigt och sa, säg stopp...mitt svar var...du kan nog hälla så att det blir fullt :) Låter kanske inte så roligt nu men jag lovar att det var det då;)


After relaxing a little in the morning, it was time for a walk...after that I went on a meeting with Adecco, that recruiting firm, and it was very interesting and a learnt a lot from it. They really make me think about what qualities I have as a person and what I would like to work with. I havent been drinking much coffee lately but finally I can update you again :) I picked cappucino this time but it was very strong and I didnt know that it was more milk in a latte...hahha...so I drank a little...or actually kinda a lot...moslty the foam...then I asked one of my teammates to ask for warm milk...the waitress came and started to pour a little and she said...let me know when to stop....and I just said...you can keep on going until its full :) doesnt sound very funny right now but I promise it was ;)


 


Lite reklam för det svenska laget som ska spela Europa cupen :) Lycka till och visa vilket land som är bäst!!

A little commercial for the swedish team that is going to participate in the European cup:) Good luck and show which country is the best!


 





Skapa flashcards