Alla inlägg den 22 oktober 2012

Av Kim Martin - 22 oktober 2012 22:50

Efter en grym helg hemma med familjen och vänner så är jag tillbaka i Linköping! När jag kom fram så tog jag hand om några räkningar, bokad besiktning och fixade lite :) Gjorde även min läxa som jag hade fått ifrån Adecco. Efter lite skype med Jay, (Känns alltid så bra att prata med honom och jag älskar honom så otroligt mycket) så var det dags för träning, is och fys. Dagens fysträning såg inte rolig ut och nu efter så gjorde det riktigt ont i armarna :)


Detta stod på schemat idag:)


Komplex 5an

Benböj med armarna över huvudet 4x6 (squats with your arms above your head), step up 4x8/ben

Chins 4x6, horizontal pullups 4x8

dips 4xmax, armhävningar (pushups) 4xmax

höftlyft 3x6/ben (hiplifts)

enbensböj 3x8/ben (one leg squats)


After a great weekend at home with family and friends, I am back in Linköping! When I got back I took care of some bills, booked some stuff and did my homework that I got from Adecco :) After some skype with Jay, (always feels so good to talk to him and I love him so much) it was time for workout and ice. Todays workout didnt look fun and now afterwards my arms hurts really bad :) See above :)


Detta är en favorit!! Jag älskar att titta i HM katalogen och oftast tycker jag att det är lättare att hitta vad jag vill ha men problemet är ju att man inte kan testa! Jag kan titta igenom katalogen fler gånger :) det som irreterar mig är att alla modellerna ser så snygga ut när de har på sig plaggen men det är ju inte riktigt så det ser ut på en själv...hahah attans :)


This is a favorite!! I love the HM catalog and most of the time I think its easier to find what you are looking for but the problem is that you cant try it on! I can look through it many times :) what annoys me is that all the models look so good in the clothes and its not really how it looks on me....hahah darn :)


 


Bedtime for this girl!! Have great night :)


Skapa flashcards